"LIVE - sändning från resan"

Följ med på resan LIVE hemifrån soffan på : http://db.redknows.com/skoter/default_p.php


Där GPRS har täckning så syns det på kartan var vi tar oss fram i Sverige.



Ett Tips!
Tack för att ni loggade in på denna bloggsida. Om ni vill komma in rätt i handlingen, så rekommenderar jag att ni skrollar/rullar längst ner på sidan och sedan undan för undan skrolla uppåt i handlingen.
Tack /Henrik

*****************************************************************



Haiti

måndag 20 februari 2012

Sista dagen

Efter en stunds sömn på checkpoint 3, var det dag för sista etappen för min del, som efterpatrull in till slutmålet i Kiruna, ungefär 9 mil senare. Nu återstod det bara två spann till start. Starten gick och en timma senare så hade dom avancerat ungefär 500 meter, för dom hade inte hittat nästa märkning som var ungefär hundra meter bort. Jag var återigen tvungen att fara och spåra en bit. Två timmar senare hade bägge spannen återvänt till checkpoint 3, för vidare biltransport till Kiruna. Nu kunde jag också starta min färd mot målet i Kiruna och slutföra mitt uppdrag för dagen. 1,45 tim senare var även jag i mål.
Alla resultat finns att se på:
http://www.huskyexpedition.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar