"LIVE - sändning från resan"

Följ med på resan LIVE hemifrån soffan på : http://db.redknows.com/skoter/default_p.php


Där GPRS har täckning så syns det på kartan var vi tar oss fram i Sverige.



Ett Tips!
Tack för att ni loggade in på denna bloggsida. Om ni vill komma in rätt i handlingen, så rekommenderar jag att ni skrollar/rullar längst ner på sidan och sedan undan för undan skrolla uppåt i handlingen.
Tack /Henrik

*****************************************************************



Haiti

måndag 20 februari 2012

Sammanfattning

Man kan väl sammanfatta lite kort, att det var tre härliga och intressanta dagar som man fick uppleva i Tobacco Trail:s tecken.
Man träffade människor som man inte träffat sedan tiden från Tobaksloppet, som för min del blev 1990 det senaste. Ännu har man chans att kanske åka några till, för utom dom fem loppen, som jag har åkt hittills. Jag gick nästan med på ett deal, att göra "comeback" om arrangörerna för Tobaksloppet gick med på att återinföra "plättar med hjortronsylt" vid målgången.
Det var många som lovordade tävlingsformen av Tobacco Trail och var beredd att återvända nästa år.
Trots det skiftande väderleken, från en klarblå himmel till nästan orkanstyrkor i byarna, så var det idel glada och positiva människor  man stötte på och det var ingen som klagade, det är typiskt hundfolk.
Arrangörsstaben verkade också vara rätt nöjda och såg med tillförsikt till nästa Tobacco Trail.
En annan sak som jag måste nämna var skoter som jag hade nöjet att framföra under dessa 3 dagar, var någonting fantastiskt, en Lynx BoonDocker från:
www.lundstromaskin.se

1 kommentar: