"LIVE - sändning från resan"

Följ med på resan LIVE hemifrån soffan på : http://db.redknows.com/skoter/default_p.php


Där GPRS har täckning så syns det på kartan var vi tar oss fram i Sverige.



Ett Tips!
Tack för att ni loggade in på denna bloggsida. Om ni vill komma in rätt i handlingen, så rekommenderar jag att ni skrollar/rullar längst ner på sidan och sedan undan för undan skrolla uppåt i handlingen.
Tack /Henrik

*****************************************************************



Haiti

tisdag 3 augusti 2010

Nya äventyr.

Det är nu ett tag sedan vi körde snöskoter genom hela Sverige, vilket var en riktig rolig och spektakulär resa. Vi har hunnit med t.ex. en Europaresa i husbil i sommar också, vilket var en upplevelse i sej med bl.a. alla dessa bergspass upp till 2436 m (ex. Furkapasset). Vi var också testa Paristrafiken, inte att leka med för en Nordbo och i synnerhet inte för en Kirunabo :-). Det gick bra den här gången. Rondellen "Triumfbågen" är inte att leka med, det kan jag verkligen intyga!
Nåh..det var inte om min "semesterresa" jag skulle skriva om,... men ok, beröra lite i kanten.
Mitt syfte var att "avslöja" att vi har nya projekt på gång till nästa sommar. Det är fortfarande i planeringsstadiet och därför vill vi inte avslöja allt för mycket vad det går ut på, men spektakulärt lär det bli, kan vi försäkra. En del är väl klart, men det mesta är inte spikat än.
Vi räknar med att under hösten ska alla bitarna falla på plats.
Vi ser verkligen emot nästa sommar med med spänning.

1 kommentar:

  1. Tyvärr så blev det inget äventyr den här gången, men det går fler tåg.

    SvaraRadera