"LIVE - sändning från resan"

Följ med på resan LIVE hemifrån soffan på : http://db.redknows.com/skoter/default_p.php


Där GPRS har täckning så syns det på kartan var vi tar oss fram i Sverige.



Ett Tips!
Tack för att ni loggade in på denna bloggsida. Om ni vill komma in rätt i handlingen, så rekommenderar jag att ni skrollar/rullar längst ner på sidan och sedan undan för undan skrolla uppåt i handlingen.
Tack /Henrik

*****************************************************************



Haiti

måndag 13 februari 2012

Det närmar sig.

I morgon ska jag förbi www.lundstromaskin.se och hämta ut skotern som jag kommer att köra under tävlingsdagarna.
Ska också koppla in "miniFinder Live", http://www.axtech.se/mf_live.php; för att alla ni som är intresserade, kan logga in och följa mig (lika med täten) på dataskärmen hemma eller i "smarttelefonen".
Kikade ikväll förbi Taisto Torneus, en utav tävlingdeltagarna och pejlade in läget inför tävlingen. Han klagade över vänsterknät som ömmade ganska kraftigt, så han haltade. Känner jag Taisto rätt, så är det inget som han ens tänker på under tävlingens gång, möjligen efteråt, efter att han gått i mål. Jag hoppas att knät inte stör honom nämnvärt!
Fick klartecken av Ola Svonni, som också kommer att ingå i skoterpatrullen.
Det börjar arta sig och pusselbitarna börjar falla på plats, allt eftersom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar